بر صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

بر صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

کانون فرهنگی و هنری ستارگان ولایت مسجد امام سجاد (علیه السلام) همدان
بر صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

بر صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

کانون فرهنگی و هنری ستارگان ولایت مسجد امام سجاد (علیه السلام) همدان

تنفر از امین حیایی

فیلم قلاده های طلا که به بررسی حوادث پس از انتخابات 88 می پردازد علی رغم استقبال در سالن سینماها مورد توهین و نحریم جریان موسوم به سبز در صفحات اجتماعی قرار گرفته و از بازیگران این فیلم با الفاظ رکیکی یاد می شود .  

 

به گزارش « فارس » ، اکران فیلم قلاده های طلا که بر اساس حوادث واقعی رخ داده بعد از انتخابات ریاست جمهوری ساخته و هم اکنون بر پرده سینماهای تهران و شهرستانهاست ، بازتاب های زیادی را داشته است که یکی از این فضاها صفحات اجتماعی چون فیس بوک است .

برخی از افراد وابسته به جنبش موهوم سبز که عموما نیز در خارج از ایران سکونت دارند با راه اندازی صفحات تحریم قلاده های طلا درصدد کاهش فروش این فیلم هستند . این حرکت همانند حرکتی است که سال گذشته در برابر اکران نوروزی اخراجی های 3 رخ داد و نتیجه آن فروش 6 میلیاردی آن فیلم بود .

نکته جالب توجه این است که اکثر اداره کنندگان این فیلم قلاده های طلا را ندیده اند و صرفا بر اساس فرضیاتی که می گویند این فیلم تحریف جنبش سبز ایران است . هر چند برخی از افراد از این فیلم در این صفحات دفاع می کنند ، اما با توهین های بیشمار مدعیان آزادی بیان مواجه می شوند .

ضمن این که برخی صفحات برای تحریم و توهین به بازیگران این فیلم نیز ایجاد شده که در آنها توهین های بیشرمانه ای به بازیگران این فیلم شده است .

این نکته نیز قابل توجه است که طی دو سال اخیر ، فیلم های زیادی با نگاهی جانبدارانه به جنبش سبز در سینمای ایران ساخته شده که اتفاقا از کمکهای مالی دولتی نیز بهره برده بودند ، اما این که چند فیلم مخالف نظرات عده ی معدودی فیس بوک نشین قرار می گیرد و جنبش تحریم علیه یک فیلم راه می افتد ، از اقتضائات مدعیان آزادی بیان و دموکراسی خواهان است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد